Blev stall idag!

Hej allihopa! Idag har jag varit i stallet med Julia det började med att rykta ponnysarna och sedan mocka och smörja. Sen gick vi upp till caféterian och åt lite granna och kollade på privatlektion. Sedan ned igen till stallet
och jag bytte grimma på millie , Jag satte på en discogrimma som var blå såå gullig hon blev i den ! Sen ryktade vi Ayla hon var nära på att sparka mig men hon lyfte bara hoven och sparka bakåt. Så jag gjorde inte illa mig iaf
men vi knäppte kort men min kamera sladd är lite dum just nu så ni kanske får bilderna imorgon . Och massor med bilder när vi sätter upp knäckebrödet till våra hästar imorgon :)



Hejdå!



// Sara B ♥


Gammal bild igen men får inte lägga upp några andra bilder på han !



Kommentarer
Postat av: Märta - PonniiGalna

Vadå inte får lägga upp andra bilder på honom?? ;o

2011-12-02 @ 20:29:15
URL: http://ponniigalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0