Gårdagen i stallet!

Hej allihopa! Igår var jag i stallet hela dagen med Sandra Madicken och Milla ! Det började med att lämna sakerna i assistentrummet(omklädningsrummet) sedan ut till hästarna och fota. Tyvär så knäppte inte jag några kort jag var för upptagen med att ge dom lite godis heh. Iaf så knäppte vi kort och sedan frågade mona iaf vi kunde hjälpa till att tag in hästarna jag tog in Bella - Akter och Ayla.  Bella var så pigg så hon nästan travar in
Madicken fick ta in khandy hon travade också in ! :) Men sedan gick vi till omklädningsrummet och snackade lite sånt då. Sedan gick vi till pärmenoch kollade vilken Isabel skulle ha för milla skulle rida om i hennes grupp.
Isabel fick Mirte eller egentligen fick Milla mirte så vi knäppte kort när hon red så det kommer nog upp på bloggen lite senare! Men det var de jag ville säga ! Och det var min städvecka så vi failade lite framför kameran


 Ponyytjejerna.blogg.se!


säg till iaf jag ska tag bort bilden !

hejdå ! :)



// Sara B ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0