Kan man bara lita på dig! ♥

Fattar inte att dom bara kan tro att dom kan behandla mig som skit och sedan tro att jag kommer till baka.
Så är det inte jag har fan känslor och jag är ingen liten porslins docka. Jag finns och kommer inte bara till baka om dom ber. Så funkar det fan heller. Men dig kan jag faneme alltid lita på. Du finns alltid där för mig du kommer alldrig att lämna mig. För du är inte en svikare. Men dom/den jag vete fan vad jag ska kalla dom/den för.MMH
Va fan tror dom om mig att jag vänder mig efter vinden. Nej det är inte jag , jag vill ah riktiga kompisar. Inte falska.
MMh hoppas att ni ska sluta tro så men att dom ska brysig. Man länktar tillbaka till den kammla tidedn. Då alla var kompisar med alla och ingen vart lämnad kvar. Då folk brydde sig om mig och alla andra med. Hoppas att det blir bättre i sjuan.
Men du ja  du är fan den som alltid finns där har alltid varigt här för mig.  För du är en som inte kommer att lämna en. Du är sann och inte som dom/den. Du finns alltid och kommer alltid att finnas där för mig och jag kommer alltid att älska dig som jag gjorde den först gången jag såg dig. Du var så söt när du stod där i din box. Och du kommer alltid att vara mitt lilla knubbiga gottlandsruss.  Du är min söta , bästa och gulligaste ponny. Jag kommer alltid att älska dig. Du är sann och inte fals , du är fin inte ful , och du  kommer alltid att  finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0