Anmält mig!

Hejsan ville bara säga att jag har anmält mig till clearounden den 17 mars kom inte och titta. Jag ska eller jag har önskat Zello i 30 sentimeter. Jag har slagit vad eller som vi sa skrivigt kontrakt med Linn hansdotter om att vi båda ska vara med. Är inte den ena med är inte den andra. Jag ska nog vara as feg och bara trava banan. Men rammlar jag av så gör jag. Jag ska nog köra slut på han på fram ridningen. Önska mig lycka till det kan jag behöva. Kommer nog att rammla av. Men men. Bye bye //

Kommentarer
Postat av: hannah

Men så får man ju inte tänka ! :) önskar dig lycka till !

2012-02-21 @ 21:06:17
Postat av: Nathalie

Lycka till! :)

2012-02-21 @ 21:24:03
URL: http://salaryttaren.blogg.se/
Postat av: Isabel Håkansson/ brudarnaistallet

Lycka till! :) Zello är en underbar ponny med mycket krut! Och han kan om han vill!



Du får dock komma ihåg att han kan ta clown hopp och vägra riktigt rejält. Men om han känner sig säker med ryttaren så vägrar han oftast inte.

Och ifall jag skryta lite så har han aldrig rivigt/vägrat med mig. Heheh..

Zellobellogummiboll <3

2012-02-22 @ 11:34:31
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/
Postat av: Emmie - ttjejryttarna

lycka till!



men försök tänk positivt!

tro mig, jag red honom MYCKET förut, och han älskar verkligen fart & fläkt, och man får alltid vara beredd på vad han kan göra! men det ska nog gå bra!

återigen, good luck Sandra! :)

2012-02-22 @ 18:27:03
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0