back in black!

Hejsan svejsan! Idag har jag varigt i stallet och hålligt på men gulligaste ponnyn på jorden. Men frånbörjan när jag vaknade eller det var natta som väckte mig med sina sms. OCh efter det så fixade jag mig och satte på mig och satte på mig stallkläderna. Efter det så åkte mamma pappa och jag coh hämtade natta och så bar det av till stallet. När vi kom dit var det bar det av ner till stallet för det var skönhetstävling. Och jag skulle ha Zello, natta skulle inte vara med. Men när vi hade betalat och sådära så fick vi ta in våra ponyysar som vi skulle ha. Sedan fick vi inte använda vatten eller pälsgland (pälsglans var för att Zello blir skit rädd för det).
-
Men efter det innan vi började så sa dem att märta ville vara med så hon tog Dante efter som att han redan hade sprungit in i stallet. Och nathalie ville också vara med så hon var med på Bull. Och då fick vi börja fixa dem. Jag började med att smörja tränset. Och sedan började jag att borsta på Zello. Jag knoppade hans man och satte i röda rosetter och en ljus rosa i luggen som jag bara gjorde till  en lång fläta. Men sedan Var det bara att kratsa hovar och borsta på han. Sedan på bedömningen var det inte bra. jag kommer inte att skriva mitt resultat här för det vart alldeles för dåligt. Men vi hörs puss puss.
Ful tjej hos natta
suddig bild på natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0