Blev inge stall idag!

Hejhej , idag blev det inge stall på sorf iaf. Jag åkte med Julia till ingvallsbo och såg henne rida och
guuuuud vilken skillnad det är mellan sorf och ingvallsbo. Ingvallsbo har typ ett litet stall där dom står bredvid varandra utan vägg ... Hah , tänk om sorf hade så ojoj! Det hade inte gått så bra ... Men jaja så var det iaf SVIIIN kallt där och jag fick ta ut hästarna :) Och det första jag såg på alla hästar var att dom ser ut som får :o
Iaf så blir det stall imorgon med Julia och då knäpper jag säkert några kort med min kamera iaf den inte laggar eller något dumt..





Hejdå!




Kommentarer
Postat av: i

Jag har fan inte skällt på henne? Innan,du öppnar munnen, tänk efter för fan!!!

2012-02-02 @ 07:50:15
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0