Dagen i stallet.

Hejhej , idag var jag i stallet med Madde , Isabel Milla , Daniel och  några fler. Det första jag gjorde var att åka hem och hämta kläderna och sedan dra till stallet. När jag kom dit så bytte jag om och då kommer Pelin in och gör lite sällskap så jag är inte ensam i stallet. Efter vi hade bytt om så gick vi och ryktade våra skötselhästar , jag ryktade då Millie och Pelin prins. Sedan så kom Madde och vi gick till omklädningsrummet och då mötte jag Lukas som ville ha hjälp med Bull och somvanligt så sprang han iväg med mig fyfan vad han är stark! Och det var en jävla tur att jag tog grimskaft. Sen så följde jag med Madde och bytte om sedan så gick vi till stallet. Det första jag gjorde var att typ bara hänga vid Pisse , sedan hjälpte jag lite folk också. Sedan efter alla hade gått ut så mockade jag (tror jag iaf) hah dåligt minne. Sen så gick vi alla upp och sedan så var det teori och vi gick upp till höskullen och där var det ISKALLT!! Sedan så skulle hon visa vad alla kroppsdelar på hästen hette .. Sedan gick vi ner och visade på en riktig häst , och då tog vi Dante. Man såg på han att han var väääldigt histig eftersom det stod mycket folk när vi hade teori. Samt blev Carbonia arg för att Dante stod där tror jag . Sedan så mockade jag Madde och Isabel , sedan så var det dags för Fodring jag fodrade bara Carbonia för det var så många som ville fodra så jag ville ge dom andra chansen att få fodra. Sedan så mockade vi igen fast hos storhästarna sedan så borstade jag stall gången också. Sedan så mockade vi ganska länge.. Hahah , Jag kände mig ganska taskig för Carbonia bet på typ ett grimskaft eller vad det heter så sa jag : Du lägg av , och både Madde och Carris blev ju skit rädda och sedan så var det Demiro's tur att bli skrämd för han ville ha hö och då sa jag bara : Duu , och han blev ju skit rädd också! Så alla hästar verkar vara rädda för mig , eller hur Madde och Issa?:) Ja sedan så skulle Madde åka hem så hon åkte hem sedan blev det bara jag och Isabel kvar , vi tog varsitt " fika" och såg på lektioner , efter typ 10 minuter så skulle vi båda hem
Så det är väl de vad vi har gjort.

Bilder kommer här!


Först kommer bilder från i fredags









 Mys med picklas ..




Bilder från grällsta!



 Kropiis :)

 Stallet

 Fina huundaar ;)




Bilderna från i söndags får ni efter detta inlägget :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0