Dagen i stallet!

hejsan, idag i stallet när vi kom dit så började vi med att byta om. Efter det så vart det av att jag sprang och kramade Zello i spiltan sedan vart det av att ryckta han. När jag hade rycktat han kanske 15 minuter, så vart det av att gå upp till caféterian och där satt jag och bara snacka. Sedan skulle vi spåna till några hästar som hade bara piss och skit, då fick vi en tillsägelse av några stallvärdinnor att man inte fik det men natta är också sallvärdinna och det var hon som sa att vi skulle det. Men hon fick också skäll.
-
Efter det så vart jag så arg så jag satte mig i om klädningsrummet och bara satt. Efter det så gick jag upp och satt själv i caféterian och då såg jag att dante stack i väg med en tjej som inte rammlade av. Det tyckte jag var stort för jag skulle flyga av direkt. Men efter det så kom julia sedan kom nathalie sedan kom milla och sara. Ja det var ju en konstig dag av skäll glada saker mys och även illska. men det är en dag jag inte glömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0