Dagen i stallet!

hejsan hejsan idag var jag i stallet. När vi kom dit så gick vi och bytte om seedan gick jag själv ner till stallet och där så hälsaede jag på ''Älsklingen'' och sedan så gick jag upp till cafeterian och satte mig för madde skulle promt ryckta Zello idag. Men efter det så bestämmde jag mig för att gå ner och ryckta gwen. Hon är ju min andra favvo häst. Men men efter det så gick vi alla upp i cafeterian och sedan gick vi ut på ridbanan och där gick vi till bockarna.  Där körde vi en sortws tävling med att vi skulle va två och två och så skulle vi ha voltige och den som gjorde bäst vann. Men det var nog ingen tävling. För madde och vi hade ingen dommare och det var bara dem som fick träna med en stutts matta så jag hade ganska svårt att komma upp på bocken samt att våran var typ Högre än deras.
-
Efter en del av bråk och så så gick vi upp för att det kom hästar in på banan. Men men då vart det ner för mig för att jag skulle följa med sara s ut med Zello men hon bytte till bella så jag ville inte för hon får damp när man ska spänna sadel gjorden. Men efter det så hörde jag att det andra ponnysarna inte skulle gå på hela dagen. Så jag rycktade Zello. Han e så jävla söt och han e as snäll.  Men men nu hör vi sen Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0