Dagen i stallet!

hejsan idag i stallet. När vi kom dit så började vi med att byta om, eller först gickjag och anmälde mig till en skönhetstävling med zello. Sedan bar det av till att rycketa min sötnos. Efter det myste jag bara med han. Sedan gick upp i cafeterian och satt bara och kollade. Sedan lyssnade vi på när pernilla och pelin spelade in en video blogg. Men sedan var det häst skötar kurs och då var det första gången. Jag va med och det var faktist roligt. Men vi gick bara i genom hur man skulle ryckta och så. Men det var en bra på minnelse. Detta blir jätta kort men jag orkar inte blogga mer nu.

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hoppas du har haft en grym dag :) kram

2012-02-02 @ 22:28:37
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0