Dagens ridpass!

Hejhej , Idag red jag Layla och jag tycker väldigt lite om henne att rida nu. Eftersom hon börja typ bli rädd för bockarna först men det är nt darför. Men hon var väldigt dryg för hon drog ner huvudet hela tiden och när man spänner sadelgjorden så drog hon upp huvudet också. Så hon var faktiskt dryg , men bortsätt från de
så var hon jätte härlig och rida , Lyssnade riktigt på skänklarna och galoppen var toppen!
Sen så sa Joanna att jag inte hade spänt sadelgjorden riktigt men när jag spände så kändes det väldigt mycket , Men hon sa att hon fick in 2 ARMAR in ... Så det var tur att jag inte flög runt som en flågel iaf..

Så hon var faktiskt rolig och rida men lite dryg iaf.





Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0