Jag har världens bästa ponny..

Hur ska jag förklara dig med ord? Du är en som alltid finns vid ens sida , du är alltid glad vilket gör mig glad. Om du mår bra mår jag bra , om du är glad så är jag glad. Vi är tillsammans ETT och det kommer alltid att vara så. Jag kan berätta mina hemligheter för dig. Du är den ända som förstår mig , du är det bästa som hänt mig. Första dagen jag såg dig så var det den bästa dagen i mitt liv. Jag hittade en helt perfekt ponny , den snällaste , du hade verkligen allt! Jag hälsade på dig och jag nästan grät när jag såg dig komma in genom dörren.. En sån bra häst ska inte få stå på en ridskola .. Det ska ingen! Jag hade verkligen känslor för dig , dom känslorna kommer jag aldrig att släppa , jag kommer bära dom till graven. Du äger hela mitt hjärta och ett liv utan dig är ett liv utan luft & hjärta. Och det går inte att leva då.. Allt rullade på som vanligt och du är den jag går till om något hänt. Jag har blivit skötare på dig nu och jag ångrar det inte någonstans , och det kommer jag aldrig att göra heller. En sånhär ponny kan man bara inte missa och strunta i. Du är speciell. Jag har hoppat clear round med dig. Och jah har aldrighoppat med en bättre häst , du är verklige bästbästbäst. Jag kommer ALDRIG att släppa taget om dig för du är det ända jag har. Jag kan vara mig själv med dig. Jag blir glad bara av att se dig. Det finns tusen ord för en sån ponny för dig .. Och att folk kan kalla dig elak fattar jag inte. Jag fattar inte att man kan tycka att du är elak. Om man lär känna dig så vill man inget mer än att du blir ens egen. Jag skulle köpa dig för alla pengar i världen.. Om det hända någon dag skulle jag varit den lyckligaste människan på jorden. Om du bara visste hur mycket jag älskar dig , om du visste hur mycket jag litar på dig , hur mycket tid jag vill spendera med dig. Sorf hade inte varit något 'sorf' utan dig. Jag hade slutat rida där på en gång om du inte stod där. Jag åker dit för att träffa dig. Om inte du är där , vad ska man göra då? Det är ett liv utan luft & hjärta utan dig. Skulle kunna sitta och skriva i en timme om dig. för det finns så mycket att säga. Men allt jag vill att du ska veta är

        Jag älskar dig mer än allt på jorden Rubikon!

Kommentarer
Postat av: Isabel/ brudarnaistallet

Fint skrivet! Har du planer för nå tävlingar framöver? Berätta gärna! :) Och om du väljer Rubikon berätta gärna varför osv osv :)

2012-02-16 @ 21:08:12
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/
Postat av: S A L A R Y T T A R E N <3

<3

2012-02-17 @ 23:33:16
URL: http://salaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0