Ridpasset i söndags.

Hej! Jag har glömt och sagt hur det gick på ridpasset . Men det gick faktiskt bra , jag skulle egentligen ha Bella men jag vägrar att sätta mig på henne igen. Så jag tog Spot , men jag tyckte det var så synd om han för han hade redan gått 4 lektioner i rad men det var bara nybörjar grupper . Så det kändes som jag plågade honom .. Men iaf så var jag själv i min grupp vi skulle egentligen varit 4 stycken men det var faktiskt jätte skönt att jag var själv. Jag hade markarbete och lite hoppning , hon satte upp ett hinder först sen 2 kryss. Så det var nog på kanske 40-50? Vet inte direkt.. Men han var iaf väldigt pigg och det var bra . Men så gick det på ridpasset.
Och nästa gång ska jag ha spot igen och sen ska jag ha nog Layla . Vill inte ha henne , jag har önskat hästar men aldrig får man den man vill ha inte. Jaja




Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0