Saknar dig..♥

Dagen du kom till Sorf var den bästa dagen i hela mitt liv. Jag hittade någon som förstod mig. Jag hittade någon som jag kunde gå till om jag var ledsen och mådde dåligt. Jag hittade min favorit ponny.. Du förstod mig , du var den ända jag kunde lita på. Dagen innan du skulle åka var den värsta dagen i hela mitt liv. Det var också den dagen jag skulle rida. Jag sa till att jag ville rida dig och det fick jag också. Jag red barbacka. Vi hoppade.. Och när vi skulle sitta av så låg jag bara kvar på din rygg och kollade dig rakt in i ögonen. Jag blev den sista som red dig.. Jag gick in med dig , tränsade och sadlade av. Jag ryktade av dig och sen satt jag bara inne hos dig och jag grät. Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Jag satt där i 40 minter och bara grät och kollade på dig. Det var sista gången jag skulle se världens finaste ponny.. När jag skulle gå ut så stod jag där utanför och kollade på mig. Du hade öronen framåt och var glad och fin som vanligt.. Jag saknar dig sååå himla mycket. Du betyder allt för mig. Du har nyckeln till mitt hjärta. Och jag hoppas att du aldrig glömmer mig för jag kommer aldrig att glömma dig. Jag tänker på dig varje dag , natt , timme , sekund och minut.. Jag glömmer aldrig våra minnen tillsammans , för dom har varit dom bästa och roligaste minnena man kan ha..



Kommentarer
Postat av: Pelin

Sv t sara.b: Jag vet inte:)

2012-02-12 @ 09:07:14
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0