Stallet i morgon!

hej hej. Nu sitter jag här hemma och planerar vad jag ska göra i stallet i morgon. Jag ska iaf ryckta lillkillen och sedan smörja han sadel och träns. Sedan ska jag väl mysa mycket med han och sådär. Sedan blir det väl av med att bara gosa med lillen. Har ni märkt att jag har många orlika namn på Zello. HAHA några av dem är puppu, bebis, pello ja jag har många flera men dem årkar jag inte skriva.
-
Men i morgon blir det av när vi kommer till stallet så ska jag först bytaom. Sedan ryckta och då ska jag väl göra den bästa rycktningen jag gjort någonsin. Jag ska fixa han vatten kopp och krubban. Sedan ska jag mocka och sopa stallet. ja sedan blir det av att man ska fixa i cafeterian, när jag skriver fixa så menar jag äta något. Sedan bara vara med puppu. Vi hörs i morgon alla. Men vill hälsa enu en gång till nathalie tack för header och desain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0