svar på kommentar!

Hejsan jag tänkte Frida du kanske ville ha allas åskit så jag tänkte ge dig min.
Frida  ([email protected]) om Nu drar vi igång med en...:
Vem är era bästavänner?
Favorit ras?
Favorit hästfärg?
Högsta ni hoppat?

xxx
IP: 62.101.48.165
Mina bästa vänner det är ju ganska svårt för jag har jätte många jätte fina vänner men dem bästa är väl Elvira snellman och Linn hansdotter men har ju som sakt jätte många fibna vänner med!
Min favorit ras är ju såklart gotlandsruss som Zello
Favorit häst färgen är ju brun som Zello
Högsta jag har hoppat är kanske 50 tror jag men inte med sorf hästar då var det ju på min kusins häst, tyvär är den såld med den hette Tjenixen.
tack tack tack till dig Frida!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej!



Nu har vi Dagens Failbild på vår blogg anmäl er gjärna:)



http://ponnyybrudarna.blogg.se/2012/february/nu-borjar-vi-med-dagens-failbild.html#comment

2012-02-11 @ 10:31:02
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0