Var i stallet idag!

Hejhej , idag var jag i stallet med , Isabel , Milla Nattha och några fler. Tja som vanligt så bytte vi om och ryktade hästarna sådär. Sedan gick vi upp och då såg jag iaf Lucifer :) Hahah , har aldrig tänkt att han är så guullig . Sedan så pratade vi mycket typ i 2 timmar , Vi satt vid runda bordet så det var bra för då kom Linnea och Elin :) Sedan snackade vi om allt , Sen kom Nattah och då gick vi ner så småningom då. Sedan så snackade vi om lördagen och söndagen . Och det kanske är bestämt att vi ska åka till V-ÅS! Och det blir säkert skit kul .
Och vi som ska åka är väl då , Madde , Isabel jag Milla , märta , frida och natha dårå. Men det är bara kanske
Och det blir iaf skit kul då och då blir det massor med bloggning. Men iaf så var i stallet och gjorde massor med saker hehe .. Efter Nattah hade ridit så gick vi upp till höskullen och där hade vi verkligen roligt!

Så sen har vi åkt hem!



Tack för en underbar dag tjejor! ♥

Har alltid tyckt att ni är dom ända som jag har roligt med. Och såklart har jag roligt med Madde också!


Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0