Blev stallet idag och imorgon!

Hejhej ! Idag var jag i stallet och va på ett hästskötarmöte. Hon sa att man fick bara vara skötare på en häst så jag tog chansen och tog Millie :) Gillar henne så mycket så , Men idag var jag i stallet med , Madicken , Isabel , Milla , Nathalie , Julia och Frida. De började med att jag o julia gick o ryktade , jag ryktade då Spot .
Sen så gick vi alla upp och åt lite "lunch" eller vad man kan säga heh ... Sen gick vi ut och red eftersom vi inte får leka i caféterian , jag skulle också blivit jätte orolig för hästarna iaf man lekte i caféterian .. Så vi gick ut sen efter typ 20 minuter gick vi in till skötarmötet . Så hon sa lite saker hon sa att vi skulle ha 3 möten så den 2 mars? Skulle vi ha ett möte med lite ridning . Så jag kommer få rida Millie då! Bara jag som ska ha henne :)
Så det var de jag gjorde i stallet iaf




Hejdå!


// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0