Dagen i stallet med Emil , Isabel och Sandra.

Hejhej , idag var jag istallet med Emil , Isabel o Sandra. Först mötte jag dom i hagen o hälsade på hästarna sen gick vi in i stallet , sen upp till caféterian och åt något . Sen gick vi ner igen och haha hade väldigt kul i stallet , Sedan när klockan var halv ett - ett dså tog vi in hästarna. Jag tog in Ayla , Carbonia och Bull och Pheonix.  Sedan så väntade vi tills våra ponnysar hade ätit klart , Men stackars Zello fick inge hö så sandra ryktade nog honom direkt tror jag . Sen väntade jag tills Spot hade ätit klart så det tog flera minuter men jaja , sedan ryktade jag honom men han var redan ryktad så .. Jag gick och hjälpte lite med Akter eller jag hjälpte inte utan jag stod o glodde. Hah , sen så ryktade Emil prins , sen så mockade jag lite granna sen ryktade jag Millie för hon var skitig på rumpan heh , så jag tog varmt vatten och en svamp o en handduk. Så det gick bort lite iaf sen efter det så vi upp igen så jag väntade på pappa att han skulle komma med lite lunch , Eller typ ja de . Så efter jag hade ätit så gick vi ned och där mötte vi Frida så vi snackade en hel del , sen åkte Isabel hem :( Så det blev jag och sandra o frida kvar och vi hade såå himla kul med Angelica och Stina ! HAHAH vi fick ju hjärtstopp allihopa för dom var så roliga ! :d Haha så det var vääldigt kul , sen gick vi ner till Millie för Frida skulle ha henne så det gjorde vi sen gick jag o sandra upp och satt oss och kollade vi på Nathalie och Frida. Sen efter typ 2 minuter så skulle Sandra hem så det blev bara jag kvar men sen efter allt var slut så gick jag ner till båda två . Sen bestämmde jag och Natha att vi skulle cykla tillsammans till sorf för att kolla på Western ridning eller något hah , sen ska jag möta någon där också. Så det ska jag göra iaf.


Men jag hoppas iaf Milla och Sandra kommer iaf blogga idag eller imorgon eftersom Milla kommer hem sent .

Så vi får se!




Hejdå!

// Sara B ♥

 Millie :)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Sv t Sara: haha klart jag sköljer det efter nogran i

Några minuter! :)

2012-01-05 @ 19:49:54
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0