Dagens ridning.

Hejhej idag hade vi dressyr som är inte så kul faktiskt. Så vi jobbade med sidörtsrörelser (stavning) och vet inte om hon sa de direkt men det var iaf inte så kul. Men jag hade Millie och jag kommer fortsätta med henne nog när jag har lisa tror jag , Men tyvär så glömde jag KAMERAN! Är så arg på mig själv för jag glömde den så det blir inga bilder idag igen förlåt så mycket. Men Nathalie knäppte några kort när jag red iaf så dom får ni se senare. Men imorse så gick jag in till stallet och när mötte jag Nathalie och Johanna så vi fick tag in hästarna . Jag tog in Phoenix ( som vanligt :)  sen tog jag in Bull , Millie , Prins , Ayla tror jag haha :) Så det var kul att vi fick tag in dom iaf. Sen börjar ju skolan så jag kan inte tag in dom längre förutom imorgon iaf jag åker dit eller cyklar dit en liten stund men tror inte det.







Hejdå!


// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0