Dagens ridpass. (skötar ridning)

Hejhej , Idag har jag ridit på skötar ridningen jag fick Bella . Vi fick välja häst så jag tog Bella och det ångrar jag inte. Men vi fick rida självständigt på volterna och lite sånt där , Sen fick vi göra slalom och arbeta på det som vi behöver träna på . Jag tränade på volterna och stå i lätt sits. Så det var kul men sen iaf den framför galopperar då galopperar Bella men annars gör hon inte de. Så de va lite konstigt faktiskt Jeanette sa att jag hade bra fart på henne och hon sa att det inte va så ovant att se. Så det var kul o höra sen fick vi gå ner till stallet och rykta så där , smörja borta stallgången och mocka . Sen samlade vi uppe vid cafeterian sen var det slut. Kan säga alla som red , Isabel , Pelin , Frida , Märta och Jag :)






Det var allt jag skulle säga .


Hejdå!


// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0