Hemkommen från stallet!

Eller ja , kom hem för en halvtimme sen men såhär var min dag i stallet: Cyklade dit med Sara och Nathalie klockan nio imorse. Åkte dit , vi mockade och sopade stallgången. Sen smörjde jag Rubikons träns. Sen gick vi upp på cafeterian och snackade en lång stund. Sen så kollade vi på vestenrindingen. Dom var jätte duktiga , men jag tycker att det är sjukt tråkigt att kolla på.. Men sen var vi i stallet , ryktade , fotade och hade en massa roligt!

Tack för en rolig dag Sara , Sandra och Nathalie! :)


2012 blir det bästa året för oss! Har faktist kommit mycket närmare honom nu! Älskar deeej!

// Millaaa! ;D

Kommentarer
Postat av: issa

Du är galen, fast det har jag alltid sagt.. Löveuu <3

2012-01-06 @ 20:46:49
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0