Inge stall idag!

Hejhej , idag blir det inge stall för mig tror jag för jag orkar inte vara där hela tiden men jag vill. Men imorgon ska jag dit för då ska jag rida så jag får fråga millaiaf hon kan filma och knäppa kort så kan hon redigera filmen så det blir nog en film.  Och vi har fått massor med kommentarer om vad gör man i stallet , Tjaa man gör ju massor med saker , man mockar hjälper till med nybörjarna med hästarna och gosar med hästarna , tag in hästarna. Fast det är inte "alltid" man får göra de speciellt när de är 2 andra som jobbar. Men det är typ de vi gör istallet. Men sen så får jag väl hopppas att Milla , Och sandra bloggar idag så det inte blir en dålig update för det blir de aldrig.





Hejdå!



// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0