Känner det själv!

Ja jag känner det själv. Att Zello och jag kommer varandra mycket närmre för varje gång jag träffar han. Han litar på mig mer, jag gör mer med han. Jag känner att jag blir possitiv varge gång jag ser dig. När jag mår skit så är det du som finns där för mig. Det är du som stöttar mig i allt jag gör. Du finns alltid där. Även om jag har sakt eller gjort något så är det du som finns där. Du skulle alldrig ljuga för mig! Du skulle alldrig svika mig. Hoppas att detta kommer hålla för dig. Vet att du inte gillar att stå på sorf. Men tillsammans kan vi klara av det hära. Vi går igenom det tillsammans. Det du gör gör jag. Det du känner känner jag. När du är arg är jag arg när du är ledsen är jag ledsen & när du är glad är jag super glad. Säger det vi är inte två vi är en! Vi är det bästa från båda världarna men allra bäst är vi tillsammans. Jag kommer alltid vara där för dig även om du biter mig eller sparkar mig. Hoppas att du alltid kommer att vara kvar hos mig för i gentligen är du min alldra bästa vän. Och du kommer alltid att vara!
Komihåg alla människor kan ljuga men hästar gör inte!!!!!!!<3
// Sandra!


Kommentarer
Postat av: Maja

nu är de veckans blogg på min blogg, passa på och va med vettja! :D

2012-01-06 @ 21:11:59
URL: http://moxiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0