Måste få skriva dethär , förlåt!♥

Utav dig hade jag bara varit luft.. Med dig blir jag jord , vatten , eld och en person som verkligen finns. Jag kan inte glömma första dagen du kom till sorf. Det var som en stöt , jag visste att du skulle bli min favorit. Du har gjort mycket för mig. Du har gjort mig glad , du har fyllt mig med kärlek och det är du som säger mitt hjärta. Utan dig hade mitt hjärta varit en sten. En sten som trycks ner och ner och ner , bara längre ner varje dag. Jag älskar dig Rubikon , jag vet att du kan vara hur sur som helst , försöka sparka en när man går ut men jag ger inte upp.. Jag kommer kämpa till toppen och om du inte skulle varit där hade jag inte lärt mig 'hantera' budponnysar. Jag hade inte kunnat göra exakt samma saker som jag kan idag. Du har förändrat mitt liv. Det är nästan bara jag som gillar dig på hela ridskolan , men det är bara bra för då får vi hur mycket tid för oss själva , kommer närmare varandra , pussas och allt.. Jag älskar dig , NU OCH FÖRALLTID!♥


Den dagen du blir tillsalu blir den bästa , då har jag dig , som egen..


Kommentarer
Postat av: pelin

Ska du köpa han? :)

2012-01-06 @ 21:43:35
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0