Redsultatet i C:R..

Åkte till stallet kvart över åtta med Isabel & Sandra. Hälsade och ryktade Rubikon. PÅ framridningen så var han hur stark som helst. Gnäggade när jag gjorde en galopp skänkel och galopperade hur snabbt som helst. Sen var det dags för mig att gå in på banan. Skrittade in. Lät han nosa på ett regnbågshinder. Sen travade jag. Sofie sa varsågod och rid så jag fattade galopp och styrde på hindret. Han fick något ryck och sprang iväg såsom dante gjorde med mig och jag styrde på hindret men han sprang förbi. Andra gången gjorde han samma sak.

-

Tredje gången travade jag över. Han landade i galopp och galopperade på nästa. Dom två andra hindrena hoppade han hur fint och bra som helst. Sen vid det näst sista hindret så sprang han förbi. Styrde på det igen och han hoppade. Efter der hindret stack han iväg och då hoppade jag i en väldigt snabb fart. Berömde han hur mycket som helst efter clear rounden. Han har ju aldrig hoppat så han var duktig. Ska önska han näst gång igen. Någon gång måste jag kommer felfri , jag ska önska han tills dess. Duktiga Rubikon!♥

// Millaaa! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0