Stallet idag!

Hejsan svejsan alla söta.
I dag var jag i stallet med isabel.
Vi åkte på morgonen tillstallet vid lite tidigare än 8.
Och då gick vi och hälsade på våra favvo ponnisar.
Efter det så gick vi iväg och smörjde.
Jag smörjde sadel det gjorde issa med.
Efter det så fick vi för oss att linda alla grimskaft och fixa bland borstarna.
Det gick på kanske en halvtimme.
COch efter det så gick vi upp till kafeterian.
Och där satt vi typ en timme och bara prata om våra favvo ponnisarna.
Men men sedan gick vi ner i stallet och då var dom ute.
Så vi gick upp igen.
Då kom lill Emil som vill kallar han efter som det finns en till.
JAJA, till sisst va det så att vi va med han hela dagen.
Men men efter det så frågade jag om vi fick hjälpa till att ta in.
Ja det fick vi gjärna men det skulle dom gra vid halv 1.
MEn då var vi i stallet och höll på lite granna.
Ja sedan på slutet så vart det att hålla på att te.x hjälpa frida med millie.
OCh sedan så vart det att åka hem.
Så det här är det för mig blir mer bloggning i morg
// Sandra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0