Stallet idag!

Hejhej idag var jag i stallet med , Milla , Madde Isabel och många fler! Vi hade as kul . Jag knäppte många foton men glömde kameran i stallet. Så ni får se bilderna imorgon hoppas jag. Iaf så var jag ensam i stallet en liten stund iaf det tog inte så lång tid innan Milla , Kajsa och Isabel kom. Så jag var inte ensam hela tiden , De första jag gjorde var att mocka men jag mockade inte hos alla för jag ville hinna rykta Spot innan han skulle gå på lektion . Sen gick jag och Kajsa upp för milla o isabel hade redan gått upp så vi gick upp tog något sen så gick vi ner igen och då mockade jag efter en grupp hade gått ut till ridhuset. Så då mockade jag hos alla och samt storhästarna. Så tack för hjälpen kajsa! :)  Sen så kom Madde , Nathalie , Frida och Märta så dom bytte grimma på Demiro , sen på Zello sen gick väl dom upp medans jag o kajsa mockade heh. Sen gick vi upp och då satt vi där ungefär 2 timmar och snackade en hel del. Sen skulle "brudarnaistallet" göra en video så jag kunde inte hålla mig för lilla Märta tittade fram i ett fönster haha , jag började as garva så jag gick ut och där satt Linnea Ida och Märta då. Då snackade jag med dom , och det var inte lång tid förns frida var ute och började skratta , sen fick hon en andra chans så efter typ 2 minuter så slänger hon sig på golvet och börjar ja såklart skratta ihjäl sig! Haha , och såklart så gör jag de med. Hah sen gick vi ned till Isabel och skulle fixa Prins men sen såg jag Nathalie och Emilia , Mina bästa de :) Heh , men vi stod där och snackade och skratta och hade ett bra liv. Så efter det så gick jag upp och det var inte så lång tid innan jag skulle hem. Så det är vad jag har gjort idag!




Hejdå!

// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0