Stallet idag!

Idaf ska jag till stallet och rida. Sara följer med! Men idag ska jag somasgt rida Ayla. Gillar inte den ponnyn super mycket så det kommer inte bli den bästa ridlektionen.  Och kameran följer med såklart. Så det kommer en massa bilder osv.. Ska fråga om mamma kan fota mig när jag rider , hah! Ingen annan som kan göra det. Jag hade en tjej som skulle göra det men det blev ändrade planer som vanligt.. Aja , ska bli tråkigt sen när jag får vara ensam i stallet och fixa Ayla. Är typ 'rädd' för henne men det ska nog gå bra hoppas jag. Men vi hörs senare , bloggar en massa när jag kommer hem. Men vi hörs och syns! Hejdå finaste läsare..♥

 // Millaaaa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0