Taggartaggar!

Hejhej! Just nu sitter jag med Nathalie i hennes rum och TAGGAR! Jag kommer troligen Bella istället för Millie som jag verkligen inte vill ha. Iaf ni undrar varför jag inte ska ha Millie så är det för hon är halt !:((
Men det kommer säket gå bra med Bella också för jag kommer ha sporrar. Jag är jätte nervös under hur det ska gå egentligen om hon kommer vara seg eller pigg. Men jag tänkte berätta hur det gick idag då.



Idag red jag om i Märta's grupp och det ångrar jag inte . Vi hade markarbete och vi hoppade , och jag hade ayla det var väldigt länge sedan man red en ponny så det var kul att prova på :). Men det gick jätte bra iaf , så vi hade det och jag var i stallet med Milla , Isabel , Madicken ;) Härliga tjejer de!


Men nu sitter jag med Nathalie och ska snart äta .. Sedan bara TAGGATAGGA! :d



Hejdå!

// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0