Bloggar JAG läser! :)

Ponnyybrudarna! Drivs av två tjejer , Pelin och Pernilla! Super bra blogg! Följer den dagligen.

Brudarnaistallet! Drivs av tre tjejer. Madicken , Kajsa och Isabel. Läser ibland. Tyvärr inte dagligen. Inte den bästa uppdateringen , bara en som bloggar i den.

Superponnyriders - min favoritblogg! :) Drivs av tre tjejer , frida , nathalie och Märta. Bra uppdatering och läser dagligen , min favorit häst blogg! :)

Stallkompisaar! drivs av två tjejer , amanda och Johanna. Ganska bra uppdatering. Följer inte dagligen tyvärr , läser när jag har tråkigt! :)

Sen läser jag en massa mer men jag orkar inte skriva alla! Hejdå! ♥

// Millaaa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0