Va i stallet idag.

Hejhej! Idag var jag i stallet med Julia Linnea och Märta. Det började med att jag och Julia åkte dit och gick upp till caféterian för dom åt. Sedan efter några minuter så gick vi ner och ryktade , Sedan så smörjde jag Millie's sadel eftersom Spot gick då :( Sen gick vi upp och sedan ner igen .. Hah man kan säga att vi gick upp och ner hela tiden .. Men efter vi hade tråkigt i stallet så gick vi upp och snackade med Märta och Linnea . Och vi hade skit roligt ! Aaah orka berätta allt vi snackade om liksom så tänkte bara berätta lite om de. Vi skrattade iaf mycket och sedan låg jag på golvet efter Julia slängde ner mej ;) ... Nej men skoja bara  . Men imorgon så följer jag med Julia till Avesta och ser henne rida .. Men det blir ju bloggning innan jag åker och så blir det stall ..






Hejdå!


// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0