Vad som hände igår då.

Hejhej igår var det ju clearround och det gick sådär. Jag ramlade av på Bella vid framridningen för hon rusade fram och stannade så jag ramlade av slog i nacken , ryggen axlarna nästan överallt. Och både jag och mimmi hade ingen aning att hon kunde vara sådär typ pigg eller vad man kan säga . När jag gjorde en galoppskänkel så började hon typ springa livet av sig .. Så det var rikigt läskigt och så bockade hon och allt.
Så det var riktigt läskigt faktiskt men när jag red banan så gick det faktiskt jätte bra fick dessutom bra kommentarer från US också så det kändes bra att jag gjorde bra från mig.  Men nästa gång jag ska vara med så chansar jag på en ponny för dom som jag red fram med var kanske inte så snälla eller vad man säger..



Jaja det var de som hände och dessutom så fick jag en rosett



Hejdå!


// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0