Var i stallet idag!

Hejhej ! Idag var jag i stallet med linnea och Ida. Det började med att åka dit själv och va där själv typ 2 timmar eller något sånt. Sen så ryktade jag Millie och Carbonia eftersom spot gick massa lektioner. Sen efter jag ryktade Millie så svampade jag Carbonia för hennes ben var skitiga. Sen gick jag upp och kollade på lektioner sen kom Linnea och Ida , Så dom var jag med då och vi hade vääldigt kul iaf ^ Sen gick vi in till caféterian och snackade sen gick vi ner och fodrade lite. Sen gick vi upp och kollade på Nathalie sen gick vi in i caféterian sen åkte Linnea och Ida hem. Så det blev bara jag kvar , men efter ungefär 20 minuter så skulle jag hem ändå .
Och det var förvånat att få se Istra bocka , stegra idag på en ridlektion , har aldrig sett henne vara sådär ? 
Men sen så har jag väl inte gjort så mycket.




Hejdå!


// Sara B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0