Var i stallet idag!

Idag var jag i stallet med Sara S! De har kommit en ny häst som heter Layla! Hon kommer också från Börjedalsgård och Bull var väldigt nyfiken på henne. Han stod jätte lång tid och bara stirrade på henne med frammåtspetsade öron , haha ;) Gosade med Bull och sa hej till Rubikon och Filip (Phoenix). Och angående de så har jag tänkt en del och jag vet inte om jag.. Kan berätta när jag är säker , hah! Sen hade jag voltige , sa hejdå till ponnysarna och åkte hem!

Tack för en rolig dag Sara och Jennifer som var med i slutet :p




Sa också hej till Mirte , börjar tycka att hon har blivit snällare på sistonde faktist! ;)

// Millaaa! (;

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad gör ni när ni har gjort allt ni gör i stallet?:)

2012-01-16 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0