we are back

Hejsan hejsan vi hade glömmt bort vårat lösenord så det var därför vi inte har kunnat blogga. Men nu har vi det igen så nu bloggar vi som bara den!! Hoppas att ni kommer tycka att den blir bättre nu iaf från min sida. Jag vet att jag inte har bloggar på skit länge. Men det ska det blir ändring på. Jag har beställt att jag ska vara i stallet minst två gånger i veckan annars blir det hiss och diss och sådant från min sida. Men men dedt är ju cleraound på lördag. Jag tänkte vara med då skulle jag ha Zello. Men då vart det ett ryckte som sa att Madde hade snackat skit om mig men det var inte sant. Men men då vart det att jag sket i att anmäla mig. Men ångrar mig skit mycket nu då men men det får varaså nu. Men jag kommer ju att vara med nästa cleround för då ska jag och en tjej som heter Linn ska vara med med en häst som heter vildgumman så då blir det av att tagga. Hoppas att det går bra för dom andra. Hoppas att jag får lite bra fotton på isabel haha hon kommer nog inte att bli glad när jag filmar henne men det skiter jag i. Vi ska ha as kul men vet ej om jag får vara med dom i stallet men om jag inte får det så känner jag inte att jag måste dit det ända jag vill då är att vara med pubben. Isabel, madicken, Sara, och Milla ska vara med. Hoppas att det går bra. Nu ska jag nog göra ett inlägg till. Men det blir super bra bloggning från min sidas iaf. Men puss puss. Från Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0