Dagens ridpass.

Hejhej , Idag så red jag om i Nathalie's grupp (även frida's). Men jag red gulliver och det var super roligt!  Han har sån jävla speed den där killen. Så det var lite svårt att samla in honom i galoppen men det gick väl hyfsat bra. Vi hade markarbete och då blev han ännumer speedad men jag saktade in han lite. Men jag var så rädd att jag skulle dra för hårt för han är känslig i munnen så jag var vääldigt rädd att jag skulle dra för hårt.
Men asså jag älskade i galoppen för då var han lugn och en sak som jag inte tänker berätta för jag vet vem som kommer skratta ;) Men han var ifall jätte duktig . Och han skulle jag gärna rida igen




Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga eran blogg heter ju ponnytjerna men millie är väl ingen ponny ??

2012-06-11 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0