Gårdagens ridpass - Dressyr.

Ja igår så hade vi dressyr och jag red Underbara Phoenix. Jag trodde verkligen att han va svår-riden men han var snäll att rida faktiskt. Och vi hade ju dressyr som jag verkligen HATAR. Och jag hatar ju mest är att man skumpar så mycket och de gillar inte jag. Men iafall så jobbade vi väl med bågare och volter . Fast det är svårt att förklara vad vi gjorde för bågar. Men ja det var lite roligt. Men nästa gång ska vi ha HOPPNING! Jeey
och då ska jag ha Pheonix igen och det kommer går garanterat bra , jag såg på en hoppträning i lördags och han hoppar väldigt bra men ibland kan han bara flyga över hindren. Alltså menar jag väl att ibland stannar han vid hindren och sen hoppar utan att man är beredd. ( jag såg de på träningen).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0