Underbar dag i stallet !

Hejhej! Idag var jag i stallet med Underbara fina tjejer! Ni vet nog vilka , jag menar alltså Natha milla , isabel och frida ♥ Idag så var jag hos freddy med Natha och det var vaarmt :) Vi mockade först och sedan så fyllde vi på vatten , vi gick typ 5 gånger var med hinkar haha ;)





Då var det dags att åka till sorf och hämta upp nathalie.  Sen var det att gå genom stallet och hälsa på ponnysarna. Det har kommit en ny häst till sorf hon heter Hilda och är skäck. Hon är 1,65cm i mankhöjden.
Och hon var rakad över hela kroppen , de var inte så fint tyckte jag. Men sen så mötte vi Jennifer , Milla och Isabel. Så vi gick upp allesammans , sedan så satt vi där en stund sen ner och där stannade vi tror jag. Men sen så  var det dags att fota milla och isabel. Sedan har vi inte gjort så mycket mera. Men på söndag så ska jag rida jag hoppas jag får någon som jag inte ha ridit , egentligen så vill jag inte ha pheonix även jag önska han . Men jag sattsar mer på ponnysar , alltså  Dante , Spot och Ayla. Jag måste få kunna hoppträna med Ayla innan clearrounden iallafall. Men det var väl de


Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0