Var i stallet idag också.

Jag var i stallet med Nathalie , Milla och Isabel. Det första jag gjorde var att byta om , sedan så gick vi upp och tog en varsin "dricka" sedan bar vi oss till stallet och ryktade.  Och lite senare kom Milla och Isabel , så dom ryktade och träna på "puss". Sedan gick vi alla upp och typ hade skit kul. Mila och Isabel mimade till en låt eller milla dansade hahah det var så kul. Sen började klockan närmare sig tio över 5 så jag gick ner med Matilda.
Sen så tränsade jag gulliver och allt . Sen åkte jag hem,


Hejdå!




Kommentarer
Postat av: jennie&emmie

vi menar att ni ska skriva och berätta om eran favorithäst.

2012-04-06 @ 20:25:28
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0